Segundo El País Galicia, os Grupos de Acción Costeira, entidades que xestionan os fondos europeos lanzaron unha campaña publicitaria con finanzamento do Ministerio de Agricultura e o Fondo Europeo de Pesca, contando con web propia na que o lema galego a difundir era “Cómete o mar”, o que traducido para o castelán é “Te come el mar”. As redes sociais forzaron aos promotores a mudar a campaña logo de difundiren o erro e pediren ás Administracións, atraveso dun manifesto, un maior respeito pola corrección linguística nas campañas en galego. O lema quedou “Come o mar”. O ávido e voraz xa non é o mar mais a persoa que queira gorentar da nosa gastronomía. Tiveron que mudar o web de chamarse www.cometeomar.com a www.comeomar.com. Semella que fan o imposibel por ir degradando pouco a pouco o galego. Xa non teñen abondo con que Galiza sexa unha sociedade diglósica (bilíngüe?): quérena paifoca coma eles.
http://www.youtube.com/watch?v=OYs9LO5Rr1U&feature=youtube_gdata_player