off
Globalização, Vídeos — 30 Maio, 2012 at 10:20 a.m.

A doutrina do choque

by

[vimeo]http://vimeo.com/26773488[/vimeo]

 

 

E se acontecera que somos galegos non polo marisco. E se chegáramos á conclusión que a  historia de Galicia é o relato dun roubo, a historia dunha ocultación…que chegou ao paroxismo coa emigración masiva de galegos, que regresa cada certo tempo, que adopta diferentes máscaras, que se adubía coa mensaxe do políticamente correcto, da falsa autonomía, a do “café para todos”…  e se materializa en canteiras e encoros  á carta, en celulosas e plantacións masivas de eucaliptos,  na desfeita urbana e  a deturpación da paisaxe, en gasificadoras  e  en parques eólicos a eito,  na asfixia do sector público, da sanidade e do ensino, da língua que sirveu para irmos sobrevivindo…no esquecimento da tradición política de noso, da historia que nos contamos e non da que nos contan. E se racionalizáramos toda esa pervesión que nos furta as referencias de noso. Cómo se construe a hexemonía  senón a forza de roubar e reprimir, de lexislar de acima para baixo, de entrefrebar institucionalidade e verdade, información e mentira, saber e poder.  Para  Naomi Klein  hai toda unha morea de estratexias de “Choque” que procuran a máxima vulnerabilidade  e dependencia. Iso é, porén, o que  está acontecer cando nos falan de aplicar a “austeridade”, esa forma de eufemismo do  “Choque Económico” da escola de Chicago: liberalización” comercial e  financieira, globalización dos mercados ;  “desregulamento”que exime aos gobernos de gobernar e  dicta a  “flexibilización laboral” e a “privatización” de empresas públicas.  Non asistimos, xaora, a un aceleramento da acumulación privada a costa do dereito ao benestarr colectivo? 

 

Manuel Rivas, “El ‘shock,'” EL PAIS (España), 13 de octubre, 2007
«La doctrina del shock es la última obra de la canadiense Naomi Klein, otro aldabonazo ético de la autora del célebre No logo, aparecido en el 2001, una especie de manifiesto revolucionario y mordaz contra el poder de las supermarcas y la esclavitud del consumidor. De lo que trata ahora es de las técnicas de sometimiento en la globalización. El método tradicional ha sido la llamada política “del palo y la zanahoria”, aunque los pueblos pueden contar en su historia muchos palos y pocas zanahorias. Sería muy aleccionadora una Historia de los Palos. Lo que llamamos memoria histórica es, en el fondo, una memoria de palos, el recuerdo rebelde por los palos impunes. Ahora el palo es el shock. El palo virtual.»Artigo completo

Grazas por leres e colaborares no Ollaparo !

Este sitio emprega Akismet para reducir o spam. Aprende como se procesan os datos dos teus comentarios.

off